We noticed you are coming from US. Would you like to continue shopping on Abposters.com?
OPPDAG de beste tilbudene for denne uken: SKRIVESAKER rabatt 20 % Handle nå ×

Film anmeldelse: Løvenes Konge

08. 08. 2019

Som for Jungelboken, har den nye versjonen av Løvenes Konge Jon Favreau som ansvarlig regisør som er kjent for Marwel fansen som en lojal følgesvenn til Tony Stark med navn Happy. Favreau satset på klassikeren elsket av millioner over hele verden. Og han traff definitivt. Resultatet er definitivt verdt innsatsen!

# AFRIKANSK SHAKESPEARE

Hvis du er en av de som liker denne typen av Shakespeare fortelling om valpen Simba, er det ingen grunn til å gå glipp av denne filmen. Selv om den originale Walt Disney animasjonen er vakker, vil den nye 3D versjonen ta pusten fra deg. Du vil ikke tro at det ikke er gjort med ekte dyr! Seriøst, det er umulig å lage det visuelle bedre. Det er sant at i originalen, spilte skaperne mer på dyrenes ansiktsuttrykk når de snakket, men Jon Favreau`s team har holdt det mer naturlig. Så ikke forvent å se en «kjørt» apesjaman.J Hvis Simba ikke snakket med stemmen til Donald Glover, ville du kanskje føle at du så en dokumentar om dyrenes liv på savannen.

#HAKUNA MATATA

I tillegg til det perfekte visuelle, hva annet kan du se frem til? For eksempel, vakker musikk av Hans Zimmer og Elton John gjengitt av Pharell Williams. De har også lagt til to sanger ekstra til det originale soundtracket. Kanskje det ikke var nødvendig å gjøre det, siden sangene Can you Feel the Love Tonight eller Hakuna Matata er uslåelige, uansett, de hadde samarbeid med Beyoncè i filmen, og har du med Beyoncè, må hun synge mer. Det er klart.

#HVORFOR FORANDRE PÅ NOE SOM VIRKER?

Når det kommer til manus, bestemte manusforfatterne seg for å gå for det prøvde. Historien er den samme, inkludert dialogene. Selv om det er med nye sanger og noen nye scener så ikke forvent en annen historie. Løvenes Konge var og er en følelsesmessig berg og dalbane. I ett øyeblitt, holder du på å dø av lille Simba`s søthet, i det neste ler du deg i hjel av samtalene til Timon og Pumbaa og selvfølgelig, når den gode faren Mufasa dør, er det umulig å ikke gråte. Ikke glem å ta med deg ekstra lommetørkler til filmen, for selv om originalen ikke fikk deg til å gråte, vil denne superrealistiske få deg til det.

Løvenes Konge

katka

No dejes para mañana lo que puedes hacer hoy!

Decorate your life!

Hos Europosters, vi har vært på markedet siden 1999, har vi blitt en av de store selgerne av postere, tapeter, bilder, reproduksjoner av malerier og forskjellige andre varer. Vi vokser oss større og større år etter år, og vi forsøker å tilpasse vårt tilbud til dine preferanser. Vi kan trykke posterne dine, ramme inn bilder, eller vi kan inspirere deg med bloggen vår, hvor du finner mange nyheter fra filmer, TV serier og helt nye ideer for interiør design.

Kom og besøk vår nettside og finn akkurat det som har vært savnet i ditt hjem.

© 1999 – 2019, Europosters Alle rettigheter reservert

E-mail: info@europosters.eu